Žijeme v dobe smartfónov, respektíve mobilov. No mnohé firmy využívajú telefónne ústredne. Je to neporovnateľne lacnejšie a najmä efektívnejšie na správu, ako desiatky, či dokonca stovky SIM kariet. V telefónnej ústredni možno nastaviť komu majú vyzváňať telefóny, ako dlho majú zvoniť, je tu možnosť presmerovania hovorov na rôzne klapky a navyše, volanie vrámci firmy vás nič nestojí.
Telefónne ústredne Panasonic
Panasonic ponúka hneď tri tipy telefónnych ústrední. Sú to analógové, digitálne a IP telefónne ústredne (VoIP). Ponúkajú vysokú kvalitu a možnosti za prijateľnú cenu pre zákazníka. Ich prevádzka je nenáročná a vďaka širokým možnostiam konfigurácie a rozšírení sú dobrou voľbou najmä pre malé firmy, ktoré sa však chcú v budúcnosti rozširovať. Viac…
Telefónne ústredne Alcatel
Spoločnosť Alcatel, alebo tiež Alcatel-Lucent je známa najmä riešeniami pre stredne veľké a veľké firmy, rovnako ako pre Call centrá a telefónnych operátorov. ´Telefónne ústredne a telefóny Alcatel ponúkajú vysokú spoľahlivosť a dlhú životnosť. Viac…